Pages

Wednesday, January 5, 2011

hanya mahu berkongsi


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera untuk rakan2 & sahabat2 yg mengikuti blog saya ini.Sesungguhnya ini adalah suatu diskusi, dan saya berlapang dada dalam mengutarakan pandangan dan pendapat, bersandarkan kepada tahap kemampuan ilmu pengetahuan dan rujukan melalui bacaan2, ceramah dan kuliah2 yg diikuti. Sesungguhnya saya mengelak dari menetapkan, menentukan dan mengesahkan sebarang perkara hukum kerana ia berada diluar autoriti, kemampuan dan kepakaran saya selain dari apa yang semua telah sedia maklum secara umum.

Sekiranya dalam diskusi ini terdapat sebarang perkara yang mungkin saya terkhilaf, tersilap dan menyeleweng, semoga tuan2 dapat menegur dan membetulkan perkara2 tersebut semoga kita bersama2 mendapat hikmah darinya. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment